این روزها

نمیدانم گفته بودم یا نه، خواهرزاده ام ازدواج کرده است... البته عقد کرده، حالا زنگ زده میگه خاله داداش رامین از تو خوشش امده، میشه شماره ات را بهش بدم؟؟؟

میگم وا خاله جان شماره من را بهش بدی چیک ار؟ این کارها از من گذشته.

میگه نه خب برای آشنایی می خواد

و من میگم نه و قطع میکنم

___

به این فکر میکنم که هرگز دوست ندارم ازدواج کنم

به این فکر میکنم که دلم خیلی وقته چند ساله برای کسی نلرزیده

به این فکر میکنم که چرا انقدر زود پیر شدم

و به این فکر میکنم که مدتهاست به زندگی توام با  ازدواج فکر نکرده ام

___

عجیب دلم هوای حرم امام رضا (ع) را کرده است

عجیب دلم میخواد این روزهای پاییزی زود ته بکشه، از غم موجود در آن بیزارم، دلگیرم از هوای گرفته

عجیب دلم یه فال حافظ می خواد که حافظ رک و راست زندگیم را بریزه توی دایره

عجیب دلم هوای خدا کرده است این روزها

و من مانده ام با زبان و دلی که به دعا نمی چرخد...

دیروز در دعای عرفه، دیشب در روضه شبهای جمعه، باز هم نتونستم دعا کنم. زبان و دلم به دعا نمی چرخد. فقط میدانم راضیم.


نظرات 4 + ارسال نظر
فائزه دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 15:17

سلااااااااام.الی جووووووووووووون.خوبی عزیزم؟اومدم وبلاگ قبلیت نمیشد پیام گذاشت.چه خفرا؟دلتنگتم خوااااهر. کلی دلم هواتو کرده بود. ای بابا, نبینم فاز غم برداریا.اینهمه بهت گفتم واسه پارسا یه حرکت بزن نزدی, حالا خداییش بیا واسه داداش رامین یه حرکت بزن

مرسی عزیزم
یادته چقدر خندیدم که گفتی یه حرکت بزن
آری باید حتما برای این یه حرکت بزنم ها ها ها

فرید جمعه 3 مهر 1394 ساعت 22:27

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد...
الی عزیزم اینبار فالت حس غریبی به من داد. چیزی که ازش گرفتم اینبار فرق داره.
تو نمیتونی باخواسته خدا مقابله کنی و فقط همه چی همونی بشه که خودت میخوای. به خصوص درباره ازدواجت و بقیه مسائل.
اینبار میگم همه چی همونی میشه که خدا میخواد. اگه همه دنیا بگن آره اون بگه نه نمیشه و برعکسش.
توکل بر خدا. منم دعا کن عزیزم.

توکل به خدا
متشکرم

مهرداد جمعه 3 مهر 1394 ساعت 19:32

سلام خانم دکتر
خوبید
خانه نو مبارک
مبی بخشید که دست خالی خدمت می رسیم!
باید یه گلی چیزی همراه می اوردیم.....

به احوال شما
سفر به خیر
رسیدن به خیر
همیشه وبلاگت را میخونم و مستفیض می شم
ایام به کام اقای مدیر

فرید جمعه 3 مهر 1394 ساعت 19:25 http://molkeasheghi.blogfa.com

تو اینجور موقع ها یهو میری امام رضا اگه خودت یادلت اونوری رفت منم دعاکن امام رضا همیشه خوب حرف تورو میشنوه.
این حالی که گفتی بین خیلی ازما مشترکه.
فالهایی که من میگیرم خیلی فرق داره با اینکه خود حضرت حافظ نقل کنه.
انشاءالله به این زودیا حال هممون خوب بشه الی جان.

انقدر دلم میخاد برم همینطوری یهویی
انشالله حال همه مان خوب شه
راستی برایم باز هم فال حافظ بگیر
نیت کرده ام
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.