خوشبختم

از خوشبختی های من این است که

خرمالو آمده است

و انار هست که من با گل پر و نمک فراوان بخورم

همین من را بس است برای خوشبختی

نظرات 5 + ارسال نظر
ارش دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 10:34 http://metroo.blogsky.com

با این حرکتت شگفت زد شدم علتش بماند حالا

وا چرا
الکی الکی؟

هوشنگ حمزه نژاد یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 21:12 http://hooshangnews.com

سلام
آنقدر خسته ام که دوست دارم در آنی از ثانیه ها ی قرارگاه خاک یک جرعه مرگ بنوشم، مرگی سرخ، مرگی که با شاپرک های شهید جهان اسلام در عندربهم یرزقون بر سفره مائده اللهی بنشینم، بر سفره خدایی که روح او در ما وجود دارد، همان روحی که بواسطه آن عاشق می شویم و هیچ چیز نمی تواند سفیدی روحمان را لکه دار کند جز دوری از اراده مطلق کائنات! همان خدایی که در پشت تمامی رنجها و خوشی های ما حضور دارد و همین حضور او اگر در دنیا دست ما را نگیرد آن دنیا و در یوم الحساب یقه ما را خواهد گرفت.
پس بیائید با خدا رقیق باشیم و ندار چون که «مَن یَتّقِ اللّه یَجعَل لَهُ مَخرَجاً وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لایَحتَسِب؛ هر کس از خدا پروا بدارد و حدود الهی را رعایت نماید، خدا برای بیرون شدن او از تنگناها، راهی پدید می‌آورد و از جایی که تصور نمی‌کند، به او روزی می‌رساند و نیازهای زندگی‌اش را برطرف می‌سازد»...ادامه
روزگارتان قرین رستگاری و بهروزی

التماس دعا

فائزه یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 14:50

اره یه حرکت توووووپ

فائزه شنبه 18 مهر 1394 ساعت 15:36

آی گفتیییی. پایتم اساسیییی

پس موافقی یه حرکت بزنیم ها ها ها

فروغ جمعه 17 مهر 1394 ساعت 00:46

نوش جان.گوارای وجودت:
یعنی خوشبختیت وابسته به شکمت هست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.