خوش تیپی و هزاران دردسر

از اتوبوس پیاده می شوم همینکه پایم روی زمین می رسد یک 206 از کنارم می گذرد وحشت زده نگاهش می کنم و با پوزخندی می گوید: خوش تیپپپپپپپپ (با همین لحن)

دارم عرض خیابان را طی میکنم موتوری ای دارد رد می شود تا به من میرسد می گوید: چطوری خانم خوش تیپه

چشام گرد می شود در کمتر از چند دقیقه

به خودم مغرور می شوم و می خندم که به چی میگن خوش تیپی. مقنعه سرمه. عینک آفتابی زده ام. مانتوی اداری سورمه ای با شلوار سورمه ای. کفش پاشنه بلند مشکی. کیف مشکی و طلایی در دست.و عین همیشه چادری.

به سرخوشی این مردمان می خندم که کله صبح بساط خنده من را فراهم آورده اند

بعله من هم یک خوش تیپم

----

پشت سیستمم نشسته ام و دارم کار میکنم. خنده ام میگیرد. از فکر صبح. یکی از کارکنان نگاهم میکنه میگه چیه الی خوشحالی. برایشان تعریف می کنم و همه شان غش غش می خندن. از خنده هایم نمی ترسم. راحت میخندم. بلند می شم برم آب بخورم. دکتر نگاهی میکنه میگه بابا خوش تیپ. و باز هم همه می خندن.

یاد قبلنا می افتم. خنده هایی که از وحشت هزار دردسر و ح را س ت و کوفت و زهرمار در نیامده فروخورده می شد.

---

خوب حالا من یک عدد خوش تیپم و امروز برخلاف همیشه که ابروانم گره خورده بود لبخندی بر لبانم نقش بسته است

بفرمایید لبخند از چهره یک خانم خوش تیپ

نظرات 5 + ارسال نظر
فرید دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 21:28 http://molkeasheghi.blogfa.com

منکه زیارتت نکردم تاحالا ولی میدونم که این واژه خوش تیپ برازندته.
امروز روز حافظ بود دلم میخواست برات فال بگیرم ولی حال خوبی نداشتم خوشتیپ خانم.
راستی مارو با این آرش خان آشنا میکنی؟ کی هستن از کجا تشریف آوردن؟ خوشحالیم از آشناییشون

سلام
مرسی نمی شناسمشون
اره اره برایم فال حافظ بگیر
تو چرا دیگه حالت بد است؟

فائزه دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 15:49

سلام خوش تیپ
چطوری خوش تیپ
چه خبر خوش تیپ؟
خوشت هست خوش تیپ؟

وای مردم از خنده

فروغ دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 12:04

ای جووووووووووووووووونم آبجی خوشتیپم رو
آره پس چی فکر کردی آبجی من هم خوشگله هم خوشتیپ
خوشحالم از این که روزت رو با لبخند شروع کردی الهی که همیشه لبات خندون باشه.روی ماهت رو هم میبوسم

مرسی عزیزم

ارش دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 10:28 http://metroo.blogsky.com

حتمی خوشگلی خوش تیپ خانم ما ک ندیدمت با این تعرفات ک کردی چادری ها هم قشنگن حجاب خوب بلاخر خوش تیپ جان خوش تیپ باش

هههههههههههههههههههه

ارش دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 10:22 http://metroo.blogsky.com

خیلی قشنگ نوشتی خوش تیپ خانم

مچکرم
از طرف یه خوش تیپ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.