امید و دیگر هیچ

اگر با هر سقوطی زندگی معنی خود را از دست می‌داد هرگز هیچ دانه‌ای به لانه مورچه ها نمی‌رسید.

هر روزه چندباره و هزار باره این چیزها را برای خودم تکرار می کنم

امید امید امید

فک میکنم این واژه توی این دوره زمانه خیلی کم شده و دیگه نیست

اگرم هست خیلی کمه

هوا سرد شده یعنی میشه گفت خنک شده

همین هوای دلنشین برای من و تو برای خیلی ها خیلی سخته

سعی میکنم به خیلی چیزها فک نکنم

این روزها کمی آرامم نمیدانم چرا

شاید به خاطر اینکه از اون مرکز پر استرس و فشار بیرون اومدم

حقوق خیلی کمتری می گیرم آنقدر کمتر که دست به عصا خرج میکنم

ولی اعصاب راحتی دارم. آرامم. دعاهایم برای اینکه آفتی در آنجا پایم را نگیره کم شده است. صفر شده است. هر روز صبح که چشام می افته به گنبدش فقط میگم خدایا شکر. هر غروب که نگاش میکنم میگم چو فردا شود فکر فردا کنم

این روزها معتاد شده ام به کاکائو تلخ

زندگیم تلخ نیست

اما کامم به شدت کاکائوی تلخ می طلبد

نمیدانم چرا


نظرات 2 + ارسال نظر
فروغ یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 23:07

سلام الی جونم ان شاا.. که خدا امید رو از هیچ کس نگیره و شما هم همیشه پر از امید به آینده باشی.خوشحالم که این روزهات پر از آرامش هست آرامشت مستدام باشه عزیزم

فدای تو

فرید یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 21:12 http://molkeasheghi.blogfa.com

سلام الی جان
نمی دونم این بلاگفا چرا اینقدر مارو اذیت کرد. کار خوبی کردی. می دونی که تو این شهر یکی هست به اسم فرید
که نگرانت میشه وقتی هم که بلاگفا قطع میشه دیگه از حالت نگرانی خارج و به دیوانگی میرسه.
خیلی برات خوشحالم الی عزیزم که حالت خوبه و آرومی.
دوست دار همیشگیت فرید...
راستی فائزه هم برام کامنت گذاشته و بهت سلام رسونده
بود چون نمی تونست برای تو کامنت بگذاره.

سلام مرسی اتفاقا اینجا بهتر از بلاگفا است چیه همش قطع می شه
ممنونم ازت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.